Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Doruk, dereceye giren öğrencilere ödüllerini verdi

Bu haberin fotoğrafı yok

ARTVİN (AA) – Artvin Valisi Yılmaz Doruk, "Bağımlılık" konulu yarışmada il genelinde dereceye giren 6 öğrenciyi çeşitli hediyelerle ödüllendirdi.

İl Milli Eğitim Müdürü Abdulcelil Kahveci ve Yeşilay Artvin Derneği Başkanı Tuncer Başer'i öğrencilerle birlikte makamında kabul eden Vali Doruk, bağımlılık yapan maddelerle mücadelenin Artvin'de büyük bir kararlılıkla sürdürüldüğünü söyledi.

Şiir, kompozisyon, resim ve karikatür kategorilerinde il genelinde düzenlenen yarışmaya 238 öğrencinin katıldığını ifade eden Kahveci ise 6 öğrenciye ait eserin ödüle layık görüldüğünü belirtti.

Ziyaretin sonunda Vali Doruk, başarılı öğrencileri plaket ve başarı belgelerini sundu.