Giresun Belediyesi, şehir genelindeki güvenlik riski oluşturan metruk binaların yıkım çalışmalarına kararlılıkla devam ediyor. Vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamayı hedefleyen bu çalışmalar kapsamında, gerekli prosedürlerin tamamlanmasının ardından tehlike arz eden yapılar ortadan kaldırılıyor.
GÜVENLİK İÇİN METRUK BİNA YIKIMLARI
Belediyeden yapılan açıklamada, Giresun‘da metruk binaların çevre ve insan sağlığı açısından oluşturduğu potansiyel tehlikelere dikkat çekildi. Özellikle deprem riski ve madde bağımlılarının barınma alanı olarak kullanılması gibi durumlar, bu yapıların acilen yıkılmasını gerektiriyor. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, bu kapsamda titizlikle çalışmalarını sürdürüyor.
YIKIM SÜRECİ VE VATANDAŞ BİLDİRİMLERİ
Son olarak Gemilerçekeği Mahallesi‘nde bulunan metruk bir bina, tüm güvenlik önlemleri alınarak Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince kontrollü bir şekilde yıkıldı. Giresun Belediyesi, yıkım işlemlerinin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini belirtti. Vatandaşların, çevrelerinde gördükleri tehlikeli veya metruk binaları belediyeye bildirmeleri, bu sürecin hızlanması ve şehir güvenliğinin artırılması açısından büyük önem taşıyor.

