Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun’a Dört Stratejik Sektörde Destek

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın Yerel Kalkınma Hamlesi Teşvik Programı kapsamında Giresun, 2026 yılından itibaren dört stratejik sektörde destek alacak. Bu destekler, şehrin tarımdan sanayiye uzanan geniş bir yelpazede kalkınmasını hedefliyor.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın Yerel Kalkınma Hamlesi Teşvik Programı kapsamında

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın Yerel Kalkınma Hamlesi Teşvik Programı kapsamında, illerin 2026 yılı öncelikli yatırım alanları güncellendi. Bu kapsamda Giresun, yeni dönemde dört stratejik sektörde destek alacak.

Desteklenecek Stratejik Sektörler

Giresun’a sağlanacak destekler şu alanlarda yoğunlaşacak:

  • Fındıkta katma değerli üretim
  • Doğa temelli turizm
  • Su ürünleri işleme tesisleri
  • Kaldırma-taşıma ekipmanları üretimi

Vali Koç’tan Değerlendirme

Giresun Valisi Mustafa Koç, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Giresun’un potansiyelini güce, yatırımını geleceğe dönüştürüyoruz” ifadelerini kullandı.

Vali Koç, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı liderliğinde ve DOKA iş birliğiyle yürütülen programın, şehrin tarımdan sanayiye uzanan geniş bir yelpazede kalkınmasını hedeflediğini belirtti. Koç, sözlerini şöyle sürdürdü: “Şehrimizin bereketli topraklarından sanayi altyapısına kadar dört ana başlıkta yatırımları destekliyoruz. Üretimle büyüyen, istihdamla güçlenen bir Giresun için çalışmaya devam ediyoruz. Şehrimize hayırlı olsun.”