Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun’da Velileri Sevindirecek Gelişme

Öğrencilerin okul yolunda güvenliğini en üst seviyede tutmayı hedefleyen Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğü, paydaş kurumlarla iş birliği içinde kapsamlı bir çalışma başlattı.

Öğrencilerin okul yolunda güvenliğini en üst seviyede tutmayı hedefleyen Giresun

Giresun Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi ev sahipliğinde düzenlenen programa, İl Millî Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz ve Şube Müdürü Emin Karahan da bizzat katıldı.
Eğitim ve denetimler tek bir merkezden değil, ilgili tüm kurumların uzmanlık alanlarına göre ortaklaşa yürütüldü.
Çalışmalara şu kurumların uzman personeli destek verdi:
İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı: Trafik güvenliği ve mevzuat denetimi.Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü: Çocukla iletişim ve psikososyal yaklaşımlar.İl Sağlık Müdürlüğü: Hijyen kuralları ve acil müdahale protokolleri.ARAÇLAR İNCELENDİ, PERSONEL BİLGİLENDİRİLDİProgram kapsamında servis araçlarının teknik donanımları, güvenlik sistemleri ve yönetmeliğe uygunlukları tek tek kontrol edildi.
Eş zamanlı olarak düzenlenen eğitim seminerlerinde; servis şoförleri ve rehber personeline güvenli sürüş teknikleri, öğrenci taşıma kuralları ve kriz yönetimi konularında kritik bilgiler aktarıldı.
İl Millî Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz, denetimler sırasında yaptığı değerlendirmede, çocukların evden okula, okuldan eve ulaşımlarının emniyet içerisinde sağlanmasının öncelikleri olduğunu vurguladı.
Tokgöz, tüm personelin bu sorumluluk bilinciyle hareket etmesi gerektiğini belirterek, yeni dönemin tüm eğitim camiasına hayırlı olmasını diledi.