Yağlıdere’de Duyarlı Temizlik İşçisi Kayıp Telefonu Teslim Etti

Giresun'un Yağlıdere ilçesinde belediye personelince bulunan cep telefonu sahibine teslim edildi.

Belediyede temizlik işçisi olarak çalışan Ali Pul, pazar yeri mevkisinde çevreyi temizlerken cep telefonu buldu.
Bulunan cep telefonuyla ilgili belediyeden anons yapıldı.
Telefonunu kaybettiğini fark eden Bahtiyar Küpüç, anons üzerine cihazını belediye personelinden teslim aldı.
Küpüç, duyarlı davranışından ötürü Pul’a teşekkür etti.

Exit mobile version