Giresun Belediyesi Yeşil Alanlarda Bakım Çalışmalarını Sürdürüyor

Giresun Belediyesi, kent genelindeki park ve yeşil alanlarda yürüttüğü bakım çalışmalarıyla şehirde düzen ve temizlik hedefini sürdürüyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, özellikle yaz mevsimi öncesinde hızla uzayan otları biçerek hem görüntü kirliliğinin hem de haşere oluşumunun önüne geçmeyi amaçlıyor.

Giresun Belediyesi Yeşil Alanlarda Bakım Çalışmalarını Sürdürüyor

Giresun Belediyesi tarafından kent genelinde park ve yeşil alanların bakımına yönelik çalışmalar aralıksız devam ediyor. Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, cadde ve sokaklar ile park çevrelerinde uzayan otları biçerek şehrin daha düzenli ve temiz bir görünüme kavuşması için yoğun mesai harcıyor.

YAZ ÖNCESİ ÇALIŞMALAR YOĞUNLAŞTI

Yetkililer, özellikle yaz aylarına yaklaşılırken hızla büyüyen otların hem görüntü kirliliğine hem de haşere oluşumuna neden olabileceğini belirterek bakım çalışmalarının bu nedenle yoğunlaştırıldığını ifade etti.

Belirlenen program doğrultusunda farklı mahallelerde sürdürülen çalışmalar kapsamında park çevreleri, boş alanlar ve yol kenarlarında ot biçme, temizlik ve düzenleme faaliyetleri gerçekleştiriliyor.

ŞEHRİN FARKLI NOKTALARINDA DEVAM EDİYOR

Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin kent genelinde planlı bir program çerçevesinde çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi. Yapılan bakım faaliyetleriyle hem yeşil alanların korunması hem de vatandaşların daha temiz ve düzenli bir çevrede vakit geçirmesinin amaçlandığı belirtildi.

Exit mobile version